Tõeline tööhobune
mahukus, praktilisus, palju versioone istmeid ei saa välja tõsta
Erakordsete transpordivajadustega inimestele valmis Volkswagenil Caddy Maxi, mis sõltuvalt versioonist suudab vedada kuni neli kuupmeetrit kaupa või seitse inimest.
Õigupoolest läheneb Caddy Maxi mõõtmetelt pigem Volkswagen T5-le, olles sellest vaid 1,5 cm lühem. Caddy Maxi pikkusekasvust 32 cm läheb telgede vahe ja 15 cm tagumise ülendi arvele, mis kokku annavad 47 cm lisa. Kõrgus jäi Caddyga võrreldes samaks ja see on ka ainuke gabariit, mille poolest Caddy Maxi T5-le oluliselt alla jääb (15 cm).
Caddy Maxi istmetega versioonid kannavad nime Maxi Combi (5 kohta) ja Maxi Life (7 kohta). Proovisõiduautoks oli viimane, mis sobib kas eriti lasterohkele perele või ettevõtetele töötajate või klientide sõidutamiseks. Pea- ega jalaruumist ei tule puudu ka kolmandas istmereas, kuigi sinna pääsemiseks tuleb raske keskmise rea iste üles tõsta. Kurta võib õlaruumi üle keskmises reas, sest kolm täiskasvanut sinna kõrvuti mugavalt istuma ei mahu.
Erinevalt enamikust kolme istmereaga mahtuniversaalidest on Caddy Maxi pakiruum väga suur (530 liitrit) ja praktilise kujuga. Pakiruumi suurendamine osutub aga tülikaks, sest kolmas istmerida on põranda külge kinni kruvitud. Kel vaja transportida viit inimest ja samaaegselt kogukaid esemeid, saab valida viieistmelise Maxi Combi, mille teise istmerea taha mahub normaalkõrgusel laadides 1650 liitrit pagasit. Tavalised universaalid annavad võrreldava mahu välja laeni laadides.
Viie- ja seitsmeistmelise versiooni hinnavahe on suur. Sobiliku diiselmootoriga Maxi Combi maksab 282 900 krooni, Maxi Life aga juba 328 900 krooni, kusjuures kummagi hinnavahe lühikese Caddy vastavate versioonidega on keskmiselt 30 000 krooni. Tubli rahasäästu (ligi 30 000 krooni) toob 1,6liitrise bensiinimootoriga versioon, kuid selle rammust jääb koguka Caddy Maxi liigutamisel väheks.
Sõita on Caddy Maxiga üsna meeldiv, sest vedrustus töötab konarustel adekvaatselt. Kuigi auto lisaraskust ja -mõõtmeid on sõites tunda, on sõiduomadused siiski rohkem sõiduautolikud kui Volkswagen T5 puhul. 105 hj diisel veab jõuliselt, sellega kombinatsioonis on saadaval ka kuuekäiguline kahe siduriga DSG-käigukast.
tõeline tööhobune, olgu inimeste või kauba veol.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind328 900 kr |
MootorR-4, diisel, 1896 cm3 |
Võimsus77 kW (105 hj) 4000 p/min |
Pöördemomentpole teada |
Käigukast5käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus166 km/h |
Kiirendus13,5 s |
Kütusekulu7,7/5,4/6,3 l / 100 km |
Hooldevälpnäidiku järgi |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |