Kallis, aga luksuslik 308
sõiduomadused, varustus hind
Kui soovite soetada Peugeot 308 Peugeot 607 hinna eest, siis nüüd on võimalus olemas.
308 võimalustest tipmine, GT maksab 150hobujõulise mootoriga varustatuna ja viieukselisena 329 900 krooni, kui “hobuseid” 175, 10 000 krooni enam. Varustus tuleb selle eest juba hinnas sisalduvaltki rikkalik, kuid ruumi jääb ka fantaasiale. Soovite klaaskatust? Palun. Veljed võiksid olla 18tollised? Pole probleemi. Salongi nahkpolsterdus? Saab.
Nii ja veel üht-teist lisades kasvabki hind 400 000 kroonini, nagu oli testiautol. Peugeot’ lipulaeva 607 hinnad algavad 409 900 kroonist. Siiski ei maksa arvata, et 308 oleks üks üüratult kallis auto, selle hinnad algavad 219 900 kroonist. Ja võimaluses paigaldada väikekeskautole luksusautolik varustus pole ju midagi halba.
Pingevabad kilomeetrid
Peugeot 308-st kirjutas Autoleht põhjalikult läinud aasta 19. septembri numbris (vt ka www.autoleht.ee rubriigist “Testid”), mistõttu toona kirjutatut üle kordama ei hakka, fookuses on tippversioon GT.
Tähis GT haakub mõistagi ennekõike Gran Turismoga, mida võib defineerida kui pikkade vahemaade kiireks läbimiseks mõeldud auto. Neid tuleb otsida Aston Martini, Bentley, Ferrari ja muude noobelmarkide mudelirivist. Peugeot 308 on jätkuvalt väikekeskklassi auto, kuid pikkade vahemaade läbimiseks sobib 308 tippmudel tõepoolest hästi. Kas ka kiires tempos, seda muidugi talvisel Eestimaal proovida ei saa. Vaikne sõitjateruum, pingevaba minek, korralik helisüsteem, hea nähtavus ja kahte tsooni töötav kliimaseade teevad kilomeetrite mõõtmise vaevatuks. 150hobujõuline turbomootor ei kuluta palju kütust, kuid kulutaks veelgi vähem, kui oleks esiratastega ühendatud kuuekäigulise, mitte viiekäigulise manuaalkäigukastiga.
8,8 sekundiga paigalt sajakilomeetrise tunnikiiruseni spurtiv 308 GT ei jäta norimisruumi möödasõidukiirenduses. Madalatel pööretel ökonoomne 1,6liitrine turbomootor näitab temperamenti tahhomeetri osuti tõustes, jätmata kahtlust võimekuses ka sportlikul sõidul. Prooviauto 18tollistele kergvelgedele tõmmatud madalad rehvid annavad sõiduomadustele sportliku aktsendi, kuid vähendavad mugavust kehvades teeoludes.
kui eesmärk saada odavalt palju autot, on see vale valik, kui on soov soetada hea varustusega väiksemapoolne sõiduk, võib kaaluda
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind329 900 kr |
MootorR-4, otto, 1598 cm3 |
Võimsus110 kW (150 hj) 5800 p/min |
Pöördemomentpole teada |
Käigukast5käiguline manuaalkäigukast |
Tippkiirus213 km/h |
Kiirendus8,8 s |
Kütusekulu7,1 l / 100 km |
Hooldevälp20 000 km |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad0 |
Turvapadjad0 |