Veel glamuursem Juke
Nissan Juke fännidele peaks meeldima, et uuendatud mudelit saab veel rohkem enda maitse järgi kohandada. Kuid olulised on muidugi ka uued mootorid ja suurem pakiruum.
Juke’i lahe ja julge välimus muidugi säilitati, kuid anti mõningast peenlihvi näiteks uute nn ülemiste laternate – seal paiknevad nüüd leedlampidega päevatuled –, „teravama” radiaatorivõre ja paljude teiste väiksemate ning suuremate detailide värkendamisega. Tuleb siiski märkida, et üldmulje Juke’i välimusest oli ja on niivõrd mõjus, et detailid seal suurt maksvusele ei pääse.
Hoogsa välimusega sobib hästi uudne võimalus valida sisemuse kujustamiseks eri värvi detaile ning muidugi on valik julge: pakutakse ka näiteks punast ja erkkollast, aga ka musta ja valget. Nendega võib muuta näiteks keskkonsooli, ventilatsiooniavade, ukseliistude jpm elementide välimust. Sõltuvalt varustuspaketist saab värvilisad tellida lisatasuta.
Praktilise poole pealt tuleb märkida esiveoliste mudelite 40 protsenti suuremat pakiruumi, mis mahutab nüüd 354 liitrit ning mida saab riiuliga jagada kahte ossa. Suur kasv sai võimalikuks tänu varuratta kolimisele põhja alla.
Kõrgemate varustuspakettide korral kaardub üle sõitjate pea klaaskatus, lisades avaruse muljet. See parandab taga istujate enesetunnet märgatavalt, sest langev katusejoon ning kitsenevad aknad lõid seal üsna klaustrofoobilised tingimused. Paraku ei muutunud tagaistmel n-ö füüsiline ruum avaramaks, seal on endiselt kitsavõitu. Juhikoha saaks Juke’il paremini paika, kui leiduks võimalus reguleerida ka rooli sügavust, mitte ainult kõrgust – see vajak tuli vanemalt mudelilt üle.
Ootuspäraselt saab Juke’ile tellida (või sisalduvad juba hinnas, seda sõltuvalt paketist ja seadmest) hulga info- ja meelelahutuselektroonikat ning juhiabisüsteeme. Viimaste hulgast võib nimetada panoraamvaadet autot ümbritsevast, pimenurgaandureid, sõidurajahoidja jpm.
Mootorivalikusse kuulub viis jõuallikat, millest kaks on uued. 1,6liitrise 117hobujõulise vabalthingava vahetab välja 115hobujõuline turbmootor. See 1,2liitrise töömahuga jõuallikas pakub 190njuutonmeetrist pöördemomenti, käitub kõrgematel pööretel temperamentselt, kuid tahab, et pöörded ei langeks liiga madalale, vastasel korral kaob võhm väga järsku. Keskmiseks kütusekuluks teatab Nissan 5,6 liitrit sajale kilomeetrile.
Teine uudismootor, 190hobujõuline turboga varustatu, on veelgi temperamentsem, kiirendades oma 240 njuutonmeetri toel Juke’i 0–100 km/h 7,8 sekundiga. Paljudest proovitutest tundub see mootor Juke’i ulaka olemusega kõige paremini klappivat. Juke’i vedrustust ei muudetud, nii et juhitavus on samasugune nagu uuenduskuurieelsel mudelil.
Omapärane linnadžiip, mida saab nüüd veelgi täpsemalt oma maitse järgi kohandada. Uued mootorid sobivad auto olemusega.
Hind ja varustus
Disain
Sõitjateruum
Mootor ja jõuülekanne
Sõiduomadused
Tehnilised andmed |
---|
Hind16 790 eurot |
MootorR-4, otto, 1197 cm3 |
Võimsus85 kW (115 hj) 4500 p/min |
Pöördemoment190 Nm 2000 p/min |
Käigukast6 käiku, manuaalne |
Tippkiirus178 km/h |
Kiirendus10,8 s |
Kütusekulu6,9/4,97/5,6 l / 100 km |
Hooldevälp20 000 km |
Varustus |
---|
ABSolemas |
ESPolemas |
Roolivõimendiolemas |
Kesklukustusolemas |
Konditsioneerolemas |
Istmesoojendusolemas |
Valueveljedolemas |
Cd-mängijaolemas |
El. aknad4 |
Turvapadjad8 |